Є велика кількість різних деталей, які можуть бути додатково встановлені у вихлопну систему автомобіля, або ж ними можна замінити штатні. Таким чином відбувається тюнінг системи вихлопу. Можливість модернізувати цей вузол є, якщо купити стронгер, https://polmostrow.in.ua/katalog/strongeri/ це один з варіантів. Дана деталь може працювати як самостійний виріб, але може служити і заміною деяких штатних компонентів.
Давайте розглянемо питання, навіщо встановлюють стронгер у вихлоп авто, яку роль він відіграє і з чого складається.
Будова такої деталі, як стронгер
Щоб простіше зрозуміти функцію стронгера, необхідно спочатку розглянути його будову. Найпоширеніший варіант цього виробу має таку будову:
- з'єднувальні труби на вході і на виході, з їхньою допомогою деталь встановлюють у вихлопну систему, такі труби мають бути одного діаметра з основними трубами вихлопу автомобіля;
- корпус циліндричної форми за діаметром більший (бувають різні розмірні модифікації), ніж діаметр сполучних труб;
- внутрішньої будови корпусу, що являє собою по спіралі розташовані невеликі лопатки, такі лопатки розташовуються по всій внутрішній частині корпусу.
Таку будову можна вважати стандартною, хоча можуть бути і розбіжності, наприклад, відсутність спірального розташування лопаток, але ці варіації ми розглядати не будемо. Можна сказати, що вони є окремим випадком.
Призначення стронгера у вихлопній системі
Якщо подивитися на будову стронгера і зрозуміти, що лопатки мають гладку опуклу поверхню з одного боку і увігнуту чашоподібну зі зворотного, то стає зрозумілим призначення цієї деталі. Уявімо собі, що всередині корпусу серед лопаток на швидкості проходять відпрацьовані гази в момент роботи мотора автомобіля. Що відбувається при цьому?
Вихлопні гази потрапляють на лопатки і через спіральну будову внутрішньої частини стронгера самі починають розкручуватися по спіралі. У результаті вони ще й прискорюються в міру просування всередині корпусу. Це прискорення і закручування призводить до таких наслідків:
- прискорення руху відпрацьованих газів по вихлопному тракту після того, як вони пройдуть стронгер;
- додаткова перешкода роботі протитечії (зворотного тиску і руху вихлопних газів до мотора, що з'являється через опір у самому тракті, особливо в глушнику);
- поліпшення і прискорення відведення відпрацьованих газів від двигуна;
- оптимізація роботи всієї цієї системи автомобіля - тюнінг.
Якщо цей виріб поставити сукупно з іншими запчастинами, призначеними для модернізації, то можна отримати непоганий ефект, а саме збільшення потужності мотора. Тут мається на увазі корисна потужність, а не номінальна.
Двигун роботу на те, щоб вивести відпрацьовані гази з блоку циліндрів, якщо оптимізувати цей процес, то буде витрачатися менше роботи, а значить покращаться його робочі фактичні характеристики.
Особливості встановлення цієї деталі
Важливо ще одну тему торкнутися, йдеться про місце і спосіб встановлення стронгера. Якщо говорити про місце встановлення цієї деталі, то тут можна виділити такі варіанти:
- замість каталітичного нейтралізатора (каталізатора) - якщо у порівняно старенької машини власник вирішить остаточно видалити зламаний каталізатор, то на його місце деколи ставлять стронгер, він не виконуватиме ту саму функцію, як зрозуміло з його характеристик;
- як самостійний виріб до резонатора, якщо дозволяє місце в тракті;
- між резонатором і глушником, або замість резонатора, що зустрічається рідше;
- у будь-яке відповідне місце, особливо якщо повністю переробляється (тюнінгується) вихлоп.
Не рідко цю деталь у нас в країні ставлять замість видаленого каталізатора, хоча більш підходящою заміною тут буде полум'ягасник. Варто зазначити, що стронгер і полум'ягасник - це абсолютно різні вироби і за будовою, і за призначенням, хоча часом зовні вони можуть мати схожий вигляд.
Також варто виділити спосіб встановлення стронгера в систему вихлопу. Його монтують строго в певному напрямку. На корпусі або сполучних патрубках є вказівка, як його правильно ставити у напрямку до двигуна. Важливо зрозуміти, що якщо поставити його навпаки, то замість розкручування і прискорення ми отримаємо ефект гальмування. Це поліпшить характеристики протитечії, і ми отримаємо повністю протилежний ефект, який нам не потрібен.
Під час монтажу цієї деталі у вихлоп використовується зварювання, патрубки стронгера приварюються до труб системи вихлопу. Рідко застосовується інший тип з'єднання. Ця деталь має антикорозійний захист і розрахована на роботу за високих температур і вібрацій. Можна сказати, що вона розрахована на навантаження і тривалий термін експлуатації.