Якщо бізнес із ремонту, а також регулярного обслуговування автомобілів клієнтів розвивається, то настає момент, коли багато процесів ускладнюються, і керувати ними стає важче. З такими складнощами стикаються багато бізнесменів.
Однак їм не обов'язково проходити всі шляхи розуміння і помилок на власному досвіді, багато процесів мають типове рішення. Йдеться про таку цілком конкретну систему, як автоматизоване керування автосервісом або CRM. Давайте трохи детальніше розглянемо цю тему.
Які процеси в роботі СТО можна автоматизувати?
Під час роботи станції технічного обслуговування автомобілів відбувається багато важливих процесів. Якщо кількість співробітників фірми і число клієнтів зростає, то відбуватимуться накладки, виникатимуть проблеми і простої в роботі. Активним стає людський фактор, який на певному етапі розвитку бізнесу стає на заваді.
Цього всього можна уникнути, якщо впроваджується автоматизація автосервісу, які процеси можна довірити спеціалізованому програмному забезпеченню:
-
графік робіт і можливість упорядкувати роботу співробітників, делегування виконання замовлень;
-
переведення роботи з клієнтами в онлайн-режим (збереження всього листування за кожним клієнтом окремо, можливість узгодження деяких нюансів ремонту та купівлі запчастин у чаті, встановлення спеціального мобільного застосунку для клієнтів і працівників компанії тощо);
-
формування різних звітів в аналітичному блоці завдяки оцифруванню документообігу та інших етапів роботи СТО, це дасть змогу спростити розуміння процесів і покаже поточну картину бізнесу, тут можна виділити - детальний звіт за складом, закупівлями та іншими показниками роботи автосервісу;
-
цифрова форма приймання автомобіля в роботу, що дає можливість зберегти всю історію і автоматизує процес його ремонту або обслуговування;
-
делегування доступу співробітників до даних компанії і конкретно взятого клієнта;
-
генерація нових клієнтів завдяки оформленню інтернет-майданчика СТО та інтеграції CRM системи.
Крім наочності розуміння процесів завдяки простому доступу до даних як у динаміці, так і на будь-якому часовому етапі роботи автосервісу, електронна автоматизація дає змогу заощаджувати час і гроші, і більше заробляти.
Переваги системи автоматизації автосервісу
Так чи інакше, але оптимізація функціонування бізнесу, що в нашому випадку означає автоматизацію, необхідна при роботі станції техобслуговування авто. Якщо узагальнювати її переваги, то тут можна виділити:
-
можливість швидше і краще обслуговувати автомобілі, а для самих клієнтів спростити розуміння всього процесу, зробити його більш наочним і зручним;
-
контроль бізнесу на найрізноманітніших етапах, а також можливість формування аналітичної звітності;
-
оптимізація управління персоналом, електронні графіки робіт з контролем їх виконання, ієрархічна система надання доступу до даних фірми, безпека, зведення людського фактора до мінімуму;
-
можливість збільшення кількості клієнтів, яку надає система CRM.
Що більший бізнес, то складніше ним керувати в ручному режимі. І замість того, щоб розширювати фірму з додаванням проміжних керівних посад, можна впровадити систему автоматизації автосервісу. Така система може бути впроваджена і для деяких інших схожих за структурою видів комерційної діяльності.